logo gpoa barva pruhledne 1 

Gymnázium, Střední pedagogická škola,
Obchodní akademie a Jazyková škola
s právem státní jazykové zkoušky Znojmo,
příspěvková organizace
Pontassievská 3, ZNOJMO

 facebook youtube  0067 phone+420 515 158 101 0070 envelop info@gpoa.cz

Gymnázium, Střední pedagogická škola, Obchodní akademie
a Jazyková škola 
s právem státní jazykové zkoušky Znojmo,
příspěvková organizace, 
Pontassievská 3, ZNOJMO

Vítězové celostátního kola soutěže „Podnikám s rozumem“

Vítězové celostátního kola soutěže „Podnikám s rozumem“

Jak jsme již dříve informovali, žáci E3.B se po týmech účastnili školního kola soutěže „Podnikám s rozumem“, kde si mohli vybrat jedno z níže uvedených témat a volným způsobem jej zpracovat. Tři týmy žáků E3.B byly vybrány ve školním kole pro účast do celostátního klání.

Témata, ze kterých studenti vybírali, byla následující:

  • Daňové povinnosti začínajícího živnostníka
  • Podpora podnikatelů že strany státu
  • Podnikatelský plán a jeho finanční zajištění
  • Finanční rizika v podnikání formou živnosti

Nyní vám můžeme s radostí oznámit, že tým, který si vybral zpracování tématu Podpora podnikatelů ze strany státu, ve složení Radim Slovák, Natálie Štěrbová, Daniel Pop a Miroslav Kazík, vyhrál se svým zpracováním tématu 1. místo v celostátním kole soutěže a obdrží tak výhru 10 000 Kč!

Vítězná práce: https://drive.google.com/file/d/1V6hwXozj0C-nu5Tbh4_I0WaR3w0iUccB/view?usp=sharing_eil&ts=673c5e47

Vítězům gratulují i partneři soutěže - společnosti Astratex.cz, Hyperfinance.cz, Letakomat.cz, Povinneruceni.biz a agentura GetFound.

 

Zde, vám přinášíme rozhovor, s vítězným týmem.

Kde jste se o soutěži dozvěděli?
"O soutěži jsme se dozvěděli ve škole. Při hodině Ekonomických aplikací od paní učitelky."

Proč jste si z nabízených témat zvolili právě téma „Podpora podnikatelů ze strany státu“?
"Téma nás zaujalo, protože se sami zajímáme o podnikání a v budoucnu bychom s podnikáním rádi sami začali."

Jak vás napadlo, zpracovat téma formou videa?
"Pro zpracování formou videa jsme se rozhodli, jelikož nám to přišlo zábavné a sami jsme se u toho dost bavili. Do videa se lépe zakomponují vtipné prvky než třeba do prosté prezentace."

Co jste se při práci naučili?
"Sami jsme se dozvěděli spoustu zajímavých věcí, například že stát dotuje velice zajímavé nápady, avšak dostat se k dotacím není úplně jednoduché, ale nesmíme se vzdávat hned na začátku. Dnes už celosvětově známé firmy také začínaly v garáži. Všichni z nás se zdokonalili v řečnictví a technikách natáčení, stříhání a zvučení videa. Ale také jsme podstupovali spoustu zkoušek trpělivosti, jelikož jsme natáčeli ve městě, kde bylo spousty turistů a nebylo jednoduché najít si hezké klidné místo. Co se týče psaní scénáře, snažili jsme se ho pojmout vtipně ale zároveň, aby byl obsahově hodnotný, aby video bylo jak pro dospělé, tak pro studenty středních škol a všichni si odnesli užitečné informace. Práce v týmu zase posílila naši schopnost najít vzájemný kompromis, rozdělit si práci v týmu a zvládnout time management."

Šli byste do toho znovu? Myslíte si, že to pro vás bylo přínosné?
"Znovu bychom do soutěže určitě šli. Tato zkušenost nám přinesla spoustu užitečných informací a posunula by naší práci určitě dál. Byla to pro nás určitá svoboda, co se výuky týče. Mohli jsme použít veškerou naší fantazii a představivost a nemuseli jsme u toho sedět v lavici."

Věřili jste, že byste mohli vyhrát v celostátním kole soutěže?
"Že bychom mohli vyhrát celostátní kolo, to jsme určitě nečekali. Mysleli jsme si, že toto zpracování nebude úplně pro každého, ale důležité pro nás bylo, že jsme se u toho bavili my sami. Takové pojetí výuky nás baví. Avšak výhra byla velice milé překvapení :)"

Ing. Věra Freyová


Sdílejte tento článek
Další obrázky k článku:

Zřizovatel školy

logo jmk 250x

Jazyková škola nabízí

Certifikace Cisco

CNA logo

Europass

europass

Pěvecký sbor Znoimia

znoimia

Šachový kroužek

krouzek sachy

Počet přístupů

Dnes107
Včera1200
Týden4387
Měsíc16168
CELKEM2452692

  • Vaše IP adresa: 216.73.216.132
  • Webový prohlížeč: Unknown
  • verze:

4
Online